14 juni 2007

Snart ferie!!

Her er huset vi skal regjere i 1 uke i Polen!! Ja, nå nærmer det seg ferie med stormskritt, og jeg har allerede begynt å pakke!! Jeg gleder meg slik til å ta fatt på ferien!! Har bestemt meg for at jeg skal hjelpe de eldste ungene med å lage "minnebøker" fra ferien. I denne boka skal de få tegne, skrive og lime inn alt mulig som de vil samle på. Synes det er en fin måte å beholde minnene ved like, i tillegg til at det blir snakket mye om det vi opplever de dagene vi er på tur. Dette tipset fikk jeg faktisk fra ei barnebok som datteren min har; "Karsten og Petra hilser på kongen". Godt reisetips til voksne som reiser med barn fra forfatteren Tor Åge Bringsværd!!

5 kommentarer:

TM sa...

Gleder oss! :-D Sjekk denne linken også:
http://www.kolobrzeg.com/index_uk.htm

Ankestin sa...

Synes nesten alle nettsidene bare skriver om historien til byen jeg... Har jeg lest det en gang er det egentlig nok... Tenkte jeg skulle se om det stod noe om evt noen barnevennlige restauranter der med tanke på bursdagen til A, men det stod bare på polsk.... :-(

TM sa...

Joa, men jeg syntes at det var en del fine bilder der. :-)
Ikke spesielt bra vær der om dagen, tordenvær!! Men det kan jo ennå snu seg til vi skal dit... ;-)

Ankestin sa...

Vi får håpe det!! Men det er a gode temperaturer ser jeg!! 29 grader er ikke å forakte.... :-)

TM sa...

29 grader!? Det har ikke vært det på de kartene jeg har sett på. Rundt 20.