25 juni 2007

Siste innspurt!!

I dag har vi vært i byen og ordnet litt forskjellig før vi drar på ferie. Fikk ikke gjort alt det vi skulle, for typisk nok så gikk tida litt for fort..... :-D Det aller første vi gjorde var å kjøpe nytt "leketøy" til meg; FOTOAPPARAT!! Har ønsket meg nytt lenge, og nå var vi enige om at vi skulle investere i nytt før vi reiser på ferie. Endelig!! Så gikk vi på Moldetorget. Skulle egentlig gå i butikker først, men lillejenta ville det anderledes. Hun var sulten, så vi måtte ta turen opp på cafeen med en gang. Da ble eldstejenta fornøyd!!! Etterpå ble det litt shopping. Da vi dro hjem sovne lillegutt i bilen, men han våkna da vi tok ham inn for å legge ham i senga. Dermed sov han bare 5-10 minutter på hele dagen!!! Han tok kveld allerede kl 19 i kveld....

Eldstejenta og jeg bestemte oss for å ta oss en liten fjelltur i ettermiddag. Syntes det var passende å gå på Bergetippen. Og vi fikk en fin tur. Hun er ivrig når vi går i fjellet, og klatret ganske så fort oppover skråningen. Skal ta en tur opp dit i morgen og onsdag også. Satte oss ned i noen minutter og pratet, før vi gikk ned igjen. Det var litt småskummelt til henne, men det er rart hva litt oppmuntring og skryt gjør med en!!! :-D Da vi kom hjem var det rett i dusjen, før hun fikk se en film (skomakergata.....) og så gikk jeg og la henne. Jeg leste en bok om Karsten og Petra, og 10 minutter etter sov hun godt!! Hun var nok sliten etter dagen.

3 kommentarer:

TM sa...

Så spreke dere er!!! Kan tenke meg at det var stas å gå tur med mamma. Kjempefin måte å få litt alene tid på! Artig når ungene er så store at man kan gjøre slikt sammen.

S10ne sa...

Fin tur å gå på Bergetippen ja :) Fin utsikt også ;)

Kjempefine bilder!

Ankestin sa...

Har tenkt det lenge at jeg skulle gjøre noe slik lenge, men da har jeg måttet ordne barnevakt til de to minste, og da blir det bare kav. Skal prøve å være flink nå framover..... :-)