23 november 2007

Alle fugler små de er......

Jeg har endelig fått dilla meg til å sette ut fuglebrettet som jeg nå har snakket om i mange år. Jeg har malt det i samme farger som huset, og i går satte jeg det ut på soveromsverandaen vår. Trodde ikke at det hadde vært noen fugler der jeg, helt til gutten min reiste seg opp fra fanget mitt og ropte; "pipip, pipip". Da så jeg at det var kjøttmeiser der. De sitter på lur i rhododendroen min på plena, og flyr opp og henter seg mat. De sitter ikke stille der, så det var ikke så lett å få tatt bilder av dem....
Dette er et bilde fra i går. Gutten min våknet allerede kl 5.45 og ville ikke sove igjen. Så da endte det med at han sovna i lekegrinda mens jeg var oppe og la lillesøstra hans.....

2 kommentarer:

TM sa...

Så bra det bildet av fuglene ble!

Vittig hvordan han har kollapset etter å ha tegnet energisk på tegnebrettet! :-D

Ankestin sa...

He, he! Det er full fart til det er bråstopp!!