13 november 2007

Helga som kom og gikk.....

Så gikk denne helga som en vind også..... På lørdag tok vi det rolig om formiddagen, og om kvelden var vi invitert til naboen i bursdag. Det startet veldig rolig med en "intim" middag for ca 25 stk i kjellerstua deres, før stemningen etterhvert steg! Det ble en morsom kveld med mye fliring, og jeg som skulle gå hjem tidlig ble der til klokka var ca 4.30!! Må innrømme at jeg har hatt bedre søndagsmorgener enn denne.....
Som kjent var det farsdag på søndag, og mannen min fikk det han ønsket seg aller mest; den siste Pondus-boka!! Han har gått og hintet om den i evigheter, men den har ligget fint innpakket på et hemmelig sted omtrent like lenge..... :-D Så resten av den ettermiddagen hørte jeg ikke annet enn småhumring eller latterutbrudd fra ham.
Så mens mannen min leste Pondus, satte jeg meg ned sammen med go`jenta. Vi skrev med magnetbokstavene på denne tavla. Hun kan hele alfabetet fra før, og jaggu meg så fikk hun til å lese de fleste av ordene jeg skrev også!!
Etter middag kom svigers hit og spiste kake sammen med oss. Jeg hadde bakt "Nattevaktens trøst" og de hadde kjøpt marsipankake. Ungene storkoste seg!! Lillejenta fikk dessuten prøve å sitte i høystol for første gang. Hun koste seg skikkelig der hun satt og strøk farfar på armen. Var nok godt å komme opp fra gulvet og få se litt mer.


Til slutt et bilde eldstejenta tok i går kveld av meg og de to minste. Det er nok litt vanskeligere å ta bilder med det nye kameraet enn det gamle, men det ble ikke så ille.



3 kommentarer:

TM sa...

Veldig gøy å se I-A på disse bildene, han er blitt så mye større en sist vi møttes!

S10ne sa...

Flere Ponduselsker altså :) Har en i hus jeg også - og har VELDIG sansen selv :) Fikk boka til farsdag Tommy også, men på forskudd :)

Var moro på lørdag ja, du var kjempevittig da - lo masse! Vittig :)

Ankestin sa...

Det er virkelig på tide at vi treffes snart, travelling mom!!! Det blir så altfor sjelden!!! Du kommer vel til å ha en liten en til før vi endelig kan treffes igjen..... Han forandrer seg mye den lille karen din også ser jeg. Vittig å lese på bloggen din alle kommentarene!! Håper bare han husker tanta si... :-D

S10ne; jeg vet at du også har en fan i hus!! B-A fant jo boka hans da vi var hos dere. Det har vært "litt" hinting om den boka etter det....