30 januar 2008

Lenge siden sist....

Nå er det ei god stund siden sist jeg blogget, og det kommer av at vi har flyttet dataen i kjelleren (mer pes å gå dit og sette seg der merker jeg....), det er ikke så mye så mye spennende som har skjedd her i det siste og at vi igjen (!) har syke unger. Denne gangen er det en ny forkjølelese som har inntatt hjemmet og mine to minste. De har vært mye plaget denne vinteren, stakkars små, og nå håper jeg virkelig at de snart skal få være friske. Skulle gjerne få være mer ute med de små, men så lenge det er feber, stygg hoste og snørr her, så må vi være inne. Leker mye sammen, og koser oss likevel. Her er noen bilder fra den siste tiden. Lillegutt har funnet "Autofil"-bladet til pappa og koser seg skikkelig. Han har blitt skikkelig opptatt av biler.
I dag snødde det igjen. Det ble selvsagt ikke liggende, men regnet bort igjen med en gang.

Mine to søte små har blitt veldig flink å leke sammen. Det blir mye duplo bygging.


Mormor har glist godt av "palmen" til lillemor, så i kveld prøvde vi en ny "look". Hårklemme på panneluggen. Ble skikkelig stilig!!!




2 kommentarer:

S10ne sa...

Så søt IK var på det siste bildet der! :o)

Ankestin sa...

Tusen takk!! Hun er et lite sjarmtroll. Blid og god!! :-D