16 august 2008

Malingsrush

I dag kom finværet igjen her hos oss, og jeg fant ut at det var på tide å male hyllene til lillegutt og eldstejenta. De har ligget på vent veldig lenge, så det var på tide å få gjort det. Hyllene var tidligere rød, lilla og grønn, men nå skulle de bli blå og lys rosa. Blåfargen jeg bruker heter Blåklokke og er fra Gjøko.
I tillegg til at jeg skulle male hyllene, fant jeg ut at jeg skulle male den gamle dukkesenga mi. Den har vært limt og skrudd sammen, men nå hadde også malingen begynt å skalle av. Den var mørkrosa originalt, men nå bestemte jeg meg for å male den lysrosa. Den ble veldig fin (selv om det ikke vises så godt på bildet nederst).





Litt morsomt er det at på sengebunnen har søstra mi og jeg (eller var det bare én av oss???) tegnet en kassettspiller med play-knapp og stopp-knapp!! Var litt vanskelig å få tatt bilde av det, men kanskje dere ser det hvis dere ser nøye etter. :-D








2 kommentarer:

TM sa...

Ha Ha, den tegninga husker jeg når jeg ser den! :-D

Det ser forresten veldig bra ut! Å male møbler er innmari gøy spør du meg...

Ankestin sa...

Liker å male møbler jeg også. Synes det er så fint når gamle, slitte ting plutselig ser ny ut. Skulle bare ønske jeg var litt flinkere med malerkosten og at jeg var litt mer tålmodig....