17 august 2008

Som lovet så har jeg nå tatt bilde av området som ble gravd opp i går. Det ser ikke spesielt bra ut nå, men som mannen min sa; det må vel se ille ut før det ser bedre ut. Skal bli godt å bli ferdig med dette prosjektet. Mannen min legger på plass en av de store steinene som dukket frem hos svigers da vi gravde der.
Vi skulle også ta bort den stygge hekken som var på plena vår. Vi skal ha stakittgjerde i steden. Mange gode hjelpere også her.

Blir litt lettere å klippe plena også nå. Blir nok noe finere også tror jeg.







2 kommentarer:

TM sa...

Så spennende dette er altså! Blir gøy å se!

Men dere må sørge for å få fiksa sandkassa til gutten ASAP! Dette er jo rene barnemishandlinga!!! ;-)

Ankestin sa...

Heldigvis er det sandkasse i bhg...:-D Men det skal ordnes så fort som mulig, jeg lover!!