29 november 2009

Min nye stjerne

Da vi var på helgetur til Oslo tidliger i høst, tok søstra mi og jeg oss en tur til en butikk som heter Living. Her hadde de utrolig mye fint, men vi hadde begrenset med plass i bilen hjem igjen fikk jeg ikke shoppet noe særlig. Men denne stjerna klarte jeg rett og slett ikke gå i fra :-)!! Synes den er så fin! Og siden den er 70 cm i diameter tar den nesten hele vinduet mitt i spisestuekroken.

Siden vi kom hjem fra Oslo har jeg gledet meg til å få henge den opp, og i går kunne jeg endelig gjøre det! Og jeg ble kjempefornøyd :-D!!

2 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Så fin! :-D

Ankestin sa...

Tusen takk!! Falt for den med en gang jeg så den, og har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte den!! Har sett på tilsvarende stjerner her omkring, men alle er dyrere enn denne var :-) Extra fornøyd da!!