10 november 2009

Ryddemanien har kommet i hus....

For en tid tilbake begynte jeg på prosjekt rydde kjeller. På bare ett år hadde nemlig den nye boden i kjelleren blitt overfylt med rot og skrap, og nå var jeg rett og slett dritt lei! Bildet yter dessverre ikke rommet rettferdighet; det var mye mer rot enn det kommer frem på bildet..... Da jeg var hjemme med syke barn for omtrent en måned siden bestemte jeg meg for at nok er nok. Ungene satt rolig og så på film, og da snek jeg meg ned. I løpet av en drøy halvtime hadde jeg fått sortert det som var i hyllene og lagt tingene i pappesker som jeg hadde kjøpt på Ikea. En kveld tidligere hadde mannen min og jeg fått ut alt som skulle kastes, så det var egentlig bare finryddingen som gjenstod.

Det ble utrolig stor forskjell, og nå vet jeg faktisk hvor alt er. Har planer om å flytte litt på et kjøleskap som står der nede, slik at jeg kan få inn enda ei hylle. Tenkte å bare kjøpe en enkel reol på Biltema eller lignende. Trenger ikke å være noe fancy greier. Det viktigste er at jeg holder orden på sakene!

3 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Godt jobba! All grunn til å være stolt. :-)

Ankestin sa...

Takk for det :-) Det er rart hvor bra man føler seg etter å ha kastet så mye skrot og fått ryddet litt..... :-P Nå gjelder det bare å klare å holde det ryddig..... Kan ofte være en utfordring det også.

Ankestin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.