25 august 2007

Den siste ukes hendelser








Denne uka har det ikke skjedd så veldig mye spennende her hjemme, men det er da litt nytt som kanskje er interresant for familien min... Som dere ser på det første bildet, så fikk lillejenta smake grøt for aller første gang på onsdag. Hun tok et par små skjeer, men etter det så spyttet hun bare ut igjen. Det var visst ikke så godt med maisgrøt. Hun har også blitt en "reser" til å snu seg fra rygg til mage nå, og i går kveld hadde hun tulla seg godt inn i teppet som hun lå på. Vittig!
Ellers så har jeg ikke fått gått på Hundetjønna hver kveld slik som jeg hadde tenkt, men jeg har fått tatt 3 av 5 da, og det er ikke så aller verst. På onsdag måtte jeg la foten min hvile, for jeg har et gnagsår (eller mer et åpent sår....) som er på størrelse med en 20 kroning på høyre hæl. Det var skikkelig vondt da jeg gikk på tirsdag, så jeg trengte å hvile den litt. På torsdag fikk jeg vite at mormor hadde blitt innlagt på sykehuset igjen, så den kvelden tok jeg med meg lillejenta og dro innover på besøk. Mormor hadde ikke sett IK siden dåpen hennes for 2,5 mnd siden, så hun ble veldig glad da vi kom. Den kvelden ble kl 21 før ungene var i seng, så da måtte jeg bare strunte i turen. Liker ikke å gå alene i mørket.... Var en tur hos mormor igjen i går kveld sammen med AP og A. Det satte hun stor pris på. Ungene ble (selvsagt) fort lei, så vi var der bare en liten stund. Hjalp ikke at de hadde fått seg nye blad heller. Så i går fikk jeg gått meg en tur igjen, og det var deilig!!
I dag er eldstemann og mannen min på Rival-cupen i Molde, for guttungen skal være med å spille. Det regner og blåser skikkelig ute, så de kommer vel hjem skikkelig klissvåte tenker jeg. AP er på besøk hos ei venninne fra bhg, så det er nesten som en hverdag her nå. Bare meg og de to minste rakkerne.


2 kommentarer:

S10ne sa...

Så sprek du har blitt da! En blir fort "hekta" på å gå tur, blir nesten litt sur om en ikke kommer seg ut en tur :) Men det er en bra ting da!

Ikke lenge til dere skal på tur nå? Misunner dere kjempemasse!

Ha en super søndag

Klem

Ankestin sa...

Det er lett å bli hekta, ja!!! Det er jo egentlig bra, for hvis ikke hadde det vært mye verre å komme seg ut av godstolen om kvelden... Kjenner allerede at kroppen er mye lettere når jeg går, og jeg har kommet over den første "kneika" hvor man får melkesyre bare man ser en bakke og puster som en hvalross!!! :-D

Snart tur ja!! Om 13 dager ligger vi (forhåpentligvis...) og slikker sol på stranda i Chamuvya!! Vi var så uheldig med været da vi var i Polen, at denne gangen fortjener vi masse sol!!!

Ha en fortsatt fin søndag du også!!