15 august 2007

Litt nytt


Endelig har det blitt onsdag, og jeg ser nesten helga!! Det blir deilig med helg. Litt oppdateringer; på mandag gikk dagen sin vante gang, og om kvelden gikk jeg en tur til Hundetjønna sammen med venninna mi I. Det høljeregnet hele tiden (tror faktisk det økte på da vi begynte å gå...), men det hadde ingenting å si. Vi fikk en fin tur likevel, og det var deilig å få bevege seg litt i skog og mark!!!


I går var vi på helsestasjonen på Aukra. AP skulle ta synstest (gikk lei sist gang, så vi måtte prøve på nytt...), og IK skulle på 4 mnd kontroll (litt seint ute da, siden hun er 5 mnd). AP var kjempeflink og satt veldig fint og ramset opp tegnene på plansjen. Men da hun skulle se med bare høyre øye fikk hun litt vansker. Da hun var liten lurte de på om skjelet litt på det øyet, så nå må vi inn til øyelegen på sykehuset for å ta skikkelig test. Hvis det er problemer med synet må vi finne ut av det nå. Selv syntes hun det var spennende at hun skal på sykehuset og ville reise dit med en gang. Var vanskelig å skjønne det at vi må vente til vi får brev i posten.... IK var på vanlig kontroll, og alt var bare bra med tulla vår. Hun vokser godt, og har nå blitt 8,6 kg og 66 cm!! Ikke rart klærne i 68 begynner å bli små og vi har måttet finne fram bodyer i 74.


I dag blir det vel en rolig dag her hjemme tenker jeg. Barnehagen er stengt i dag og i morgen pga planleggingsdager. Jeg blir litt irritert over at de ikke kan legge disse dagene til man/tirs eller tors/fre!! Da er det muligheter for at mannen min kunne tatt ei langhelg feks. Men nå tar han seg fri i morgen, og det skal bli deilig. Kjenner at det er mye stress med 3 små når jeg er alene. Mye kos også da!! Ellers så er IA ganske sutrete nå på morgenen. Han våknet tidlig med litt feber. Tror det er noen hjørnetenner på gang.


Så det er dagene mine så langt denne uka! Jeg håper at uka går fort!!!
Måtte bare legge til dette bildet av minstejenta i dåpskjolen. Hun var så nusselig her!!

Ingen kommentarer: