29 august 2007

Frem fra glemselen

Nå har lillegutt blitt stor altså! Han er kjempeflink til å leke seg på rommet sitt, men i det siste har han vært litt lei av lekene sine. Og det merker jeg på at han henger desto mer på meg.... Så i dag kom jeg på at den gamle gyngehesten min stod nede i kjelleren. Go`jenta brukte den også da hun var mindre, men det er jo noen år siden. Skal si den falt i smak! Han prøvde med en gang å si ordet "gynge". Litt vanskelig ord da.Får håpe han får mye glede av gyngehesten i allefall!!

2 kommentarer:

S10ne sa...

Å, disse husker jeg godt - tror vi hadde en sånn vi også når vi var små :) Vittig :)

Blitt stor gutt ja - og han er kjempesøt!

Ankestin sa...

Jeg grein meg visst til denne på en lekebutikk i Molde. Fikk prøve den inne i butikken, men nektet å gå av. Pappa måtte bære meg ut på hesten etter at han hadde betalt den..... :-D