16 august 2007

Litt om gårsdagen

Så var onsdagen vel overstått, og vi har kommet til torsdag.Min lille gutt hadde fått feber da vi stod opp i går, og da han skulle legge seg til formiddagsluren sin hadde han 38,9 i feber. Han var litt slapp og sutrete, men det gikk greit. Tok tempen igjen da han skulle legge seg til natta, og da var tempen på 39,1. Regnet med at natta kom til å bli veldig urolig, men han har faktisk sovet hele natta.
I går på dagen fikk vi også besøk av min venninne I og hennes to små. Dette er lillejenta hennes. Hun er sååååå søt!!

Her er min lille go`jente.


Om kvelden tok vi oss en tur på Hundetjønna. Jeg hadde tatt med meg kameraet, så vi tok et bilde av oss selv med selvutløseren.
Turen tilbake gikk over Bergetippen. Fikk en lang og fin tur.








2 kommentarer:

TM sa...

Så spreke dere er! Veldig god trim å gå på fjellet. Bra at du har noen å gå sammen med!

God bedring til lille gutt! :-)

Ankestin sa...

Når man først kommer seg ut er det kjempedeilig!! Gikk en tur på torsdagskvelden også, men det ble ikke like trivelig.... Hadde tørket skoene mine i trommelen, så de hadde krympet!! Kjente at jeg fikk gnagsår men gikk likevel... Da jeg kom hjem hadde jeg stor blemme på den ene hælen og åpent sår pga at huden hadde blitt dratt ned på den andre... Au, au!!! Skal prøve å komme meg en tur på søndag uansett.