25 februar 2008

Au, au, au!!!

Det måtte selvsagt skje en eller annen gang..... I går kveld skulle jeg ta en av mine mange turer ned i kjelleren til dataen min, og det gikk fortere ned trappa enn jeg hadde tenkt!! På det øverste trinnet klarte jeg på en eller annen måte å miste fotfestet, så jeg deisa på hofta i trappetrinnet nedenfor. Slo med meg ei vaskebøtte i fallet, og landet til slutt nederst i trappa. Der fant jeg ut at jeg ikke kunne ligge, og kravla meg inn på rommet og la meg i senga her. Da kom mannen min løpende, og skal si han var bekymra!! Han sa selv at han spratt kjapt opp og løp ned, mens jeg syntes det tok en evighet.....

Så skadene etter fallet var ikke så veldig store, men det kommer nok blåkulene mine på øvre del av hofta til å bli. Har slått meg såpass at jeg nesten ikke greier å sitte på venstre rompeball og trå på venstre fot. Alt i alt så skal jeg vel være glad for at ingenting er brukket....

2 kommentarer:

S10ne sa...

Har gjort det der jeg også - etter å ha vært etter ungene om at de MÅ passe seg i trappa når de går med tykksokker. Men de datt ikke, JEG datt! Grusomt ondt og jeg ble BLÅ ja!

Ankestin sa...

Uff, ja det er skikkelig ekkelt dette. Har falt skikkelig ned trappa hos mamma en gang da jeg var 11-12 år, og da så vi hvert trappetrinn nedover ryggen på meg etterpå. Hadde på meg "kosesokker" som jeg hadde fått til jul. Brukte ikke dem mer når jeg var der.....

Ellers er det ganske bra med meg nå. Er veldig ømt å bøye seg ned å plukke opp ting fra gulvet etc, men det er nok av at jeg strakk ut armen for å "dempe fallet". På rompa har det blitt vittig å følge fargeutviklingen....