03 februar 2008

Jeg er heldig som har en snekker "for hånd"

På kjøkkenet mitt hadde jeg et smalt skap med e strykebrett integrert. Dette brettet var aldri i bruk, og etter noen år kom jeg på ideen om at jeg skulle lage krydderhylle av skapet i steden. Men for å få til det, måtte jeg spørre min kjempesnille pappa. Han var (som vanlig) ikke vanskelig å be, så da ble det endelig en realitet! Her ser dere det ferdige resultatet etter at jeg har malt det.
Det er fortsatt plass til mange slike krukker, så mamma, du må på loppemarked igjen snart.... Hvis det er noen som har slike krukker og ikke har bruk for dem, så tar jeg gjerne i mot!!!

2 kommentarer:

TM sa...

Det synes jeg ble kjempefint! Veldig stilig med de krukkene - skal absolutt holde utkikk etter flere til deg! :-D

Ankestin sa...

Takk for det!! Trenger minst 10 stk!!!