21 september 2010

Buzzador-kampanje i september

Denne måneden har jeg vært så heldig å få være med på en kampanje gjennom Buzzador. Denne kampanjen var for Lovefilm, og den gikk ut på at jeg fikk leie inntil 4 filmer gratis denne måneden.

Det første jeg måtte gjøre var å registrere meg som ny kunde hos Lovefilm. Deretter la jeg inn min personlige liste over filmer jeg var interessert i å se. Disse rangerte jeg deretter etter hvilken rekkefølge jeg ville se filmene. Jeg plukket ut ca 20 filmer, både nye og gamle.

 Det som jeg synes er så bra, er at man kan velge filmer for både barn og voksne. Jeg valgte derfor å be om å få tilsendt én voksenfilm og én barnefilm som mine to første filmer. Eldstejenta mi ble overlykkelig da hun fikk se "Charlie og sjokoladefabrikken"! Den surret og gikk gang etter gang, og det var nesten så jeg ikke skulle få sende den tilbake:-)

Vi har vært veldig fornøyd med Lovefilm, og har bestemt oss for å fortsette medlemsskapet etter at Buzzadorkampanjen er over. De to eldste barna har sittet sammen med meg og valgt ut filmer de vil se. Eldstemann har også snart bursdag, og da har han spurt om han kan få leie en film og ha filmkveld sammen med kompisene sine. Helt i orden for meg!!

Til slutt vil jeg bare si;
Dersom du er glad i gode filmer, og eller har barn som ser mye på film, bør du prøve Lovefilm. I forhold til å leie film på kiosken er dette mye lettere. Og det er rimeligere. Og så lettvindt da; filmene kommer hjem til deg, og når du skal sende dem tilbake bruker du den samme konvolutten som i tillegg er ferdigfrankert. Kan det bli mer lettvindt??

Ingen kommentarer: