24 mai 2011

Fridag = ryddedag

I dag har jeg fri, og siden været slett ikke innbyr til utendørsaktiviteter fant jeg ut at jeg skulle rydde i skapet til minstejenta mi.

Her hadde det blitt så masse klær etterhvert, at det var vanskelig å få igjen skuffene..... Jeg visste at mange av klærne som lå der hadde blitt for små, men jeg har ikke husket det når klærne har blitt lagt på plass etter vask. Så de har blitt liggende i skapet. Når det da i tillegg har blitt lagt inn klær som har gått i arv fra storesøster og jenta til venninna mi, så sier det seg selv at det blir fullt.....
 Det ble en bra haug med klær, pluss noen par med sko. I tillegg hadde jeg lagt bort omtrent en full pose med klær tidligere. Heldigvis har vi ei lita frøken som vil ha klærne (eller mamman kanskje....), og siden en del av klærne fortsatt er like fine er det greit å få gitt dem bort.
 Det er lenge siden sist det var så ryddig i skapet:-)
God plass ble det også, så nå kan mamma shoppe nye klær:-D
(uff, så leit....:-P)

Ingen kommentarer: