07 desember 2007

Hverdagsmoro

Det er ikke så mye som skjer på hverdagene her hos oss, det går i de samme rutinene. Men i går passet vi barna til venninna mi, I. Eldstemann ble med oss hjem da jeg hentet AP i bhg, og lillesøstra hans kom litt senere da pappan måtte på jobb. Hun var ikke helt enig i å være her "alene", men det gikk da greit. Hun la beslag på meg det meste av tiden, og ville aller helst bare sitte i fanget, men det gikk da bedre etterhvert. Da hun tinte opp måtte jeg bare ta et bilde av henne! Fikk til og med et lite glis!!
Disse to spiser kveldsmat. Måtte selvsagt lage grimaser da jeg skulle ta bilde av dem.... :-D Merket nesten ikke at disse to var hjemme. De lekte seg veldig fint sammen på rommet til AP. Det vil si; de rotet veldig fint sammen på rommet..... De måtte selv rydde opp, så jeg håper de lærte til neste gang!!! (jeg drømmer....)
Så har det blitt fredag morgen, og jeg koser meg med mine to minste "troll". Bruker lang tid ved frokostbordet.... :-) Må ta vare på hverdagsøyeblikkene.
De leker seg veldig fint sammen (bortsett fra at lillegutt setter seg på magen/ryggen til søstra si og sier "ride,ride" og vil bruke henne som gyngehest...), og er gode venner. Får håpe det varer!!! Prøver å ta bilder når de er søte sammen på gulvet, men det er ikke så enkelt. Lillegutt skal bare ta kameraet fra meg. Så da er det lettere når de sitter i stolene ved bordet!!


Ingen kommentarer: