24 desember 2007

Ommøblering av stua til jul

ENDELIG!!!! Jeg har ventet sååååå lenge på å få flytte om på stua, og nå er det endelig ferdig!! Må forandre litt igjen etter jul, men det kan jeg leve med. Blir sikkert bra det også!!Veggseksjonen har vi flyttet inn i spisekroken. Passet mye bedre her. Dessuten fikk jeg en mye "større" stue føler jeg.
Nå i jula skal go`stolene stå der hvor veggseksjonen stod før. Etter jul skal stolene tilbake dit de stod, og tv-en skal hit.
Det ble en skikkelig kosekrok. Om kvelden er det mange stearinlys som gjelder her!!
Lekegrinda har også blitt omplassert. Måtte frem med et barneteppe slik at ungene har noe å sitte på når de leker.
Så har vi jo også fått besøk av min mamma og stefar. Her koser de to minste seg med dem.



2 kommentarer:

TM sa...

Ommøbleringen ble kjempebra! Skapet passer utrolig bra på den veggen der.

Ankestin sa...

Ble mye bedre ja! Stua ser så mye større ut. Skapet tok så stor plass der det sotd før. Nå er det ikke så dominerende lenger.