06 desember 2007

Jeg gleder meg til jul!!

Jeg er veldig glad i jula, og jeg koser meg når jeg setter fram nisser og annen julepynt. Har ikke så veldig mye pynt, for jeg har for tiden begrenset med plass å ha dem..... Prøvde å sette noen nisser i vinduskarmen, men de forsvant like fort. Tror de ble sparket bortover gulvet.... I allefall så har jeg i dag kost meg med å sette fram julepynten min, og jeg ble meget fornøyd! Her er noen bilder;
Peisen
Dette nissetalgelyset fikk jeg da jeg var liten, og er en av de mest kjære juletingene mine. Vet ikke hvem jeg fikk den av, men den hadde sin faste plass i veggseksjonen hjemme hos pappa. Var redd den hadde blitt borte etter endel flytting, men for et par år siden fant jeg den igjen.

Denne har jeg laget selv!!! Er vel fra midten av 1980-tallet....


I veggseksjonen står nissefar og passer på englebarna mine!




Ingen kommentarer: