18 desember 2007

Nytt og nyttig

I går kveld fikk jeg endelig montert den nye tv-benken vår!!! Har ventet ei stund på å få ordnet dette!! Den vi hadde før var nemlig uten dør, så ungene var ivrige på å trykke på videospilleren, parabolen og å plukke ut kortet..... Nå er det dør foran, men ikke noe sted å gjemme videofilmene. De skal nemlig stå på sidene på denne. En positiv ting er at nå kan vi ha cd-platene sammen med resten..... På torsdag skal vi ommøblere litt her på stua, og etter nyttår skal tv-en også flyttes. Blir deilig å få flytta den. Blir nok mer brukt sofaen også da.
Har også (endelig) funnet meg et speil jeg likte til å ha på do. Det var litt rart lys da jeg tok bilde i dag, men dere ser jo speilet.... Så nå blir det sakte men sikkert slik som jeg vil ha det her!!! :-D

Ingen kommentarer: