26 desember 2007

Julaften 2007

Her kommer noen bilder fra vår julaften;Da vi hadde spist middag kom nissen en tur. Eldstemann var sikker på at det var en av oss som skulle være nisse, men ble overrasket da en og en av oss kom inn!! Da ble han litt "rar" i ansiktet..... :-D Årets nisse var søskenbarnet til min svigerfar. Ungene reagerte på at det var en dame og ikke en mann, men da sa vi bare at det var kona til nissen....Lillejenta hilste også på nissen, men var noe skeptisk.
Lillegutt var ikke redd nissen, men var ikke helt klar til å gi nissen en klem...
Årets julegave kom til min mamma og stefar fra min søster og hennes mann. Den blinket og spilte også!!!

Pakkene var kjempespennende og de var det ganske mange av!!!
Årets største pakke var fra meg til min mann. Han fikk ergometer-sykkel... :-) Så nå skal vi bli spreke gitt!!!!!
Tid for dessert. Selvsagt var det riskrem i år også!! Og for de som ikke liker riskrem ble det fruktcoctail og krem.
Mamma koser seg med kaffe og akuavit.
Eldstemann har endelig fått riskrem!!! Da vi var ferdig med kaffen, var det leggetid for de to eldste ungene også. Da kunne vi voksne sette oss ned med litt godt i glasset og spille spill. Har nesten blitt en tradisjon at det blir gitt minimum ett spill i julegave slik at vi har noe nytt å spille. I år kjøpte jeg Trivial Pursuit 1990-årene til mannen min fra våre søte små.



3 kommentarer:

TM sa...

Ha ha ha! Veldig bra bilde av Rudolf! ;-D

Ankestin sa...

Vi fleipet med at vi må sette inn dette bildet av ham i avisa når han blir 50!!!

S10ne sa...

Hei!
Tenkte bare og ta turen innom for ønske deg og dine et GODT NYTTÅR!
Kos dere denne siste dagen i 2007 og ikke minst i 2008!
Klem