05 mai 2010

Nye sko :-)

Atter en gang har jeg vært på skoshopping..... Denne gangen til meg selv og til 4-åringen :-)

Jeg kom over disse fjellskoene fra Stormberg på salg, så da slo jeg til. Hadde fått penger i bursdagsgave fra mamma og hennes mann, så vi kan si det var disse pengene som gikk til nye sko. Nå satser jeg på fint vær i helgen slik at jeg kan ta turen på fjellet. Vi har også som mål i år å gå på alle "stikk ut" postene i kommunen vi bor i, så da er det greit å ha skikkelige sko.


Guttungen min hadde i løpet av vinteren vokst fra crocksene sine. Han fikk ikke nye i fjor (men da fikk de to andre nye crocks), så da var det hans tur i år. Jentenes crocks fra i fjor passet fortsatt i år :-)


Og med en pappa som er ihuga Liverpool fan, var valget enkelt da vi oppdaget disse i butikken :-)


I tillegg så trengte gutten et par joggesko til. Han fikk jo nye joggesko tidligere i vår, men kun ett par sko er i grunnen litt lite.



Ingen kommentarer: