12 mai 2010

Supportere :-)

Fotball er en av mine og mannen min sine interesser, og i det siste har også barna våre blitt mer interessert. Eldstefrøkna har begynt å spille fotball igjen på det lokale laget, og gutten min spiller ute på plena nå som vinteren endelig ser ut til å ha sluppet taket. Minstefrøkna dilter fortsatt bare med...... :-P
I det siste har interessen for å se kamper med Molde FK også kommet, så vi bestemte at vi skulle kjøpe skjorter til dem. Jeg bestemte meg for å dra innom supportershopen på tur hjem fra jobb i dag, slik at eldstejenta kunne få seg skjorte til vi skal på kamp 16.mai. Litt flaks er det da greit å ha av og til; de hadde fjorårets drakter til halv pris! Den eneste forskjellen fra årets drakter, er at odim merket på skuldrene er byttet ut med sport1. Så da ble det bortedrakt til gutten og hjemmedrakt til eldstejenta. Da jeg stod og så på disse draktene (før jeg kjøpte) oppdaget jeg at det var trykt på navn på ryggen på den ene. Ble ganske overrasket da det navnet som stod der faktisk var det samme som det frøkna mi heter!! Ingen tvil om at den drakta skulle vi ha!!

Dessverre hadde de ikke drakt til minstefrøkna, så hun fikk en litt enklere skjorte. Hun ble fornøyd likevel :-) Så da ble det tre kjempeglade barn som ville ha på seg draktene sine med en gang! Fjorårets cupfinalesang ble også sunget resten av ettermiddagen :-)

Ingen kommentarer: