28 august 2010

Nytt thuja-bed

I dag fikk vi litt sol igjen, og da fikk jeg endelig gjort ferdig thuja-bedet mitt ved siden av trappa. Vi begynte på det forrige helg, men da fikk vi for lite kantstein og for lite jord. Vi fikk kjøpt inn det vi trengte ganske raskt, men da ble det selvsagt regn..... Dermed ble det stående halvferdig :-(

Men i dag fikk jeg altså endelig gjort det ferdig :-) Det er fortsatt en del som skal gjøres rundt bedet, men det blir ikke før resten av uteprosjektene blir ferdigstilt.

Det var blomsterbed her tidligere også, men jeg er ikke så veldig glad i å luke, så jeg valgte å ha noe som var lettere å holde. Det vil selvsagt bli luking her også, men på langt nær slik det er i et bed hvor jeg ikke vet hva som er ugress og ikke. Jeg har slett ikke grønne fingre......

Bedet ble også smalere enn det som var her før, så nå skal vi legge ny singel inntil kantsteinene. Det kommer nok flere bilder når det har blitt gjort :-)

Ingen kommentarer: