29 august 2010

Soverommet....igjen.....

Som jeg skrev for litt siden, så har jeg pusset opp soverommet "mitt". Etter at jeg hadde publisert det innlegget fikk jeg kommentarer tilbake om at det kanskje hadde blitt finere dersom jeg hadde hatt kappelaken på senga. Det hadde jeg også tenkt på selv, men det hadde ikke blitt kjøpt på forhånd.

Noen dager senere ble jeg tipset av mamma om at de hadde hvite kappelaken som var nedsatt fra 299,- til 114,- på Jysk. Da ble det "løp og kjøp", og på lørdag ble lakenet lagt på da jeg skiftet på senga. Det ble stor forandring!

Før:
Etter:

2 kommentarer:

Unknown sa...

Dette vart kjempefint!!! :-))

Ankestin sa...

Ja, ble kjempefornøyd selv også!Vurderer bokhyller eller noe lignende på den veggen som er til venstre for døra. Da begynner rommet å bli meget bra :-) Angrer ikke et sekund på at jeg kasta meg over arbeidet iallefall!!