03 oktober 2010

En småbarnsmors bekjennelse....:-P

Med tre små og to store i husholdningen, sier det seg selv at det blir en god del klesvask. Og jeg har en liten "uvane" som irriterer mest meg selv; nemlig at jeg er veldig effektiv med å vaske og henge klærne til tørk, men så blir klærne samlet i store dunger før jeg legger dem sammen..... Når det begynner å bli tomt i skapene til ungene må jeg til pers.
Prøver å være flink innimellom til å legge sammen etterhvert, men det sklir som regel ut. 
Før helgen hadde det igjen samlet seg en god haug med klær.....

Selv om jeg legger sammen klærne mens jeg står foran tv´en om kvelden, så synes jeg dette er noe av det kjedeligste som finnes.....

Og som om det ikke var nok, så har nå vaskemaskina mi streiket..... Den pumper ikke ut vannet, og det kan vi si er litt krise for oss! Selv om vi prøver å bruke klærne to dager hvis de ikke er skitne, så blir det likevel mye klesvask. Heldigvis har jeg svigers i nabohuset, og de vasker lite klær så maskina er sjelden i bruk. Men nå får den kjørt seg en periode:-P Nå krysser jeg fingrene for at maskina blir reparert ganske fort over helga! Det kan da vel ikke ta sååååå lang tid å bytte pumpe på den???

Ingen kommentarer: