27 oktober 2010

Gamle rammer får nytt liv

For noen uker siden leide vi søppelcontainer for å få rydde loft og kjeller (utrolig hvor mye rart man samler på og tror at man en dag kommer til å finne det frem igjen....). Da fant jeg 4 rammer som jeg hadde lagt vekk for sikkert ti år siden.
 Én av grunnene til at rammene ble pakket bort, var at jeg ikke likte fargen på dem. Men med litt hvit maling ble de ganske fine. Jeg brukte spraymaling for å få best mulig resultat.
Malingen har krakilert litt, men det gir egentlig bare et litt mer rustikt preg. Nå gjelder det bare å finne noen passende bilder å sette i dem. Hvor de skal henge har jeg allerede en plan for :-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Runde rammer=gamle damer, for eks.ho mor

Ankestin sa...

Ha,ha!! Hvis du vil henge på do så!! (var der jeg tenkte å henge dem.....)

fruSärås sa...

Hihi slike har jeg også sprayet;o))
De ble rett så fine;o))
Men mine henger på barnerommet med koselige bilder som jentene kan minnes;o))
Klem