09 oktober 2010

Nye crocks :-)

Nå er det bare 3 uker til vi igjen setter nesen mot sydligere strøk. Det betyr at forberedelsene er i gang (har vel strengt tatt tenkt og gledet meg til denne turen siden den ble bestilt i mai.....), blant annet så måtte mine to minste få seg nye crocks.

Jeg gikk inn på nettsiden til Taylor Shoes for å bestille derfra. Synes det er litt morsomt å kjøpe litt andre crocks enn det vi får i butikkene her hjemme, pluss at de er litt billigere. Porto og toll kommer selvsagt i tillegg. Denne gangen var jeg dessuten så heldig å få 20% rabatt dersom jeg bestilte for over en viss sum:-)
Denne gangen falt valget på disse søte "Scooby Doo" crocksene. Rosa til minstejenta og blå til lillegutten. De ble strålende fornøyde, så nå er de klare for å reise til "syden"!

Ingen kommentarer: