11 oktober 2010

Gyngestolen min

En av de kjæreste tingene jeg har fra barndomshjemmet mitt, er denne gyngestolen. Jeg har forstått det slik at den stod i huset da mamma og pappa kjøpte det. Huset hadde tidligere tilhørt oldemora og oldefaren min, så jeg tror at denne stolen måtte ha vært deres.

Etterhvert har stolen blitt slitt (den har faktisk vært mye brukt!), så det var på tide å friske den opp litt.
 Etter å ha rengjort stolen skikkelig, grunnet jeg den. Deretter malte jeg to strøk med halvblank oljebasert hvitmaling.

Og slik ble resultatet;
 Synes den ble veldig fin!

Jeg har også tenkt å kjøpe meg en wallsticker med navnet på barndomshjemmet mitt hvor stolen opprinnelig kom fra. Den tenkte jeg å ha på ryggplaten. Etterhvert blir det vel også å kjøpe en ny pyntepute som det er litt mer liv i, og som ikke er så stor.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin den ble.:-))

Ankestin sa...

Takk for det! Ble kjempefornøyd selv også!!