17 desember 2010

Kjøkkenet mitt :-)

Kjøkkenet mitt er endelig ferdig!!!

Og jeg ble meget fornøyd med resultatet! Nå koser jeg meg når jeg kokkelerer.

Slik ser det ut nå;

Det er fortsatt litt småtterier som gjenstår, som å sette på pynten på avtrekksvifta. I tillegg så skal elektrikeren komme tilbake for å montere downlights under skapene mine. Døra på skapet nærmest vinduet mangler også, for det viste seg at vi hadde fått tilsendt for lite hengsler fra ikea...... Kjøleskapet har vi heller ikke fått på plass, for det var ikke kommet til butikken enda. Det skal visst komme på mandag, så vi får det iallefall inn til jul.

Litt småjusteringer bare nå, så er dette perfekt! Kunne ikke fått en bedre julegave jeg:-)

(Bilder av hvordan det så ut før kan du se her)

2 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Wow - det ble knallfint! Masse plass! :-D

Ankestin sa...

Takk for det!

Ja, det ble utrolig mye plass! Endelig kan jeg hente frem ting fra skapene mine (spesielt store ting som foodprocessor, miksmaster etc) uten å plukke ut maaaange andre ting som stod stabla oppå eller foran det jeg skulle ha.....