21 oktober 2007

Vårt nye soverom

Etter ønsker fra "snekkeren min" som er langt til havs, så legger jeg nå ut et bilde av rommet som vi snart skal pusse opp. Tror han skal legge en "slagplan" for hvordan han skal gjøre dette. Det har visst vært en del fukt der, så det var ikke helt bra bak gulvlistene.... Nå har vi en byggtørker der for å få ut all fuktigheten. Vi får håpe det går bra.Det som er planen er at vi skal beholde panelen på veggene, men den skal males. Vinduet skal vi bytte, og vi skal legge teppe på gulvet. Radiatoren som er under vinduet skal vi ta bort og heller henge opp en panelovn. Trenger varme der nede hele tida for å holde fukten borte. Gleder meg til å få dette ferdig!!!

2 kommentarer:

S10ne sa...

Kan tenke meg at det blir deilig og få det ferdig ja. Gleder meg til å se resultatet :)

Ankestin sa...

Trenger desperat et rom ekstra, så det skal bli deilig å bli ferdig... Får bare håpe alt går etter planen!!!