24 april 2010

Nye bilder til stua


Som jeg skrev tidligere så har fotografen som tok brudebildene våre og ettårsbildene av mine 3 barn, lagt ned driften. Vi kjøpte ut rettighetene på bildene og kunne dermed gjøre hva vi vil med dem.

Da jeg i påsken oppdaget at Fotoknudsen hadde halv pris på alle lerretsbilder, fant jeg ut at det var på tide å få forstørret noen av bildene. Etter å ha bladd meg gjennom cd-ene maaaange ganger, bestemte jeg meg for disse tre bildene. Størrelsen på dem er 30x40.

Jeg ble kjempefornøyd med resultatet!

Ettårsbilde av eldstejenta mi og av bonussønnen min hadde vi allerede fått ordnet. Disse er fremkalt hos de respektive fotografene, og har ramme på. Dessverre har bildet av eldstejenta blitt stygt for rammen har "slått seg". Den er skjev, så bildet "buler" i rammen. Ikke pent å se på.

Ettårsbildet av bonussønnen min er tatt hos en annen fotograf, så det bildet har jeg ikke rettighetene på, men da vi tok ettårsbilder av eldstejenta var han med. Da ble det tatt bilder av de to sammen, og av ham alene. Dermed har vi bilder av ham også hvor vi har rettighetene.

Så nå er planen å få bilder av de to eldste også på lerret slik at det blir likt av hele familien. Det som gjør at vi ikke har ordnet dette samtidig med de andre, er at disse bildene ikke er digitale. Så vi må ta turen til en fotoforretning og høre om de har muligheten til å scanne disse bildene for oss og brenne dem på en cd. Da kan vi bare avvente til neste gang det blir tilbud på lerretsbilder, og så bestille.

Uansett så ble jeg veldig fornøyd med de bildene vi har fått, og jeg gleder meg til vi kan få samlet hele gjengen på én vegg :-)

2 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Det ble kjempefint! :-D

Ankestin sa...

Takk for det :-). Var litt vanskelig å få tatt et skikkelig fint bilde av dem, så det ser enda bedre ut "live". Kjempefornøyd!!