14 april 2010

Sykdom, sykdom og atter sykdom....

Som overskriften sier; sykdom, sykdom og atter sykdom.....

Nå trodde jeg virkelig at vi var "friskmeldte" her i huset og at vi i morgen kunne gå tilbake til hverdagen. Men den gang ei. De to frøknene mine er friske igjen og har vært på skolen og i barnehagen i dag, mens gutten min fortsatt måtte være hjemme ettersom han hadde feber, øreverk og øyekatarr i går. Vi var også hos legen i dag og fikk øyedråper for å ta øyekataren, og vi fikk resept på antibiotika som vi skulle ta dersom han fikk feber igjen og/eller øreverken forverret seg (det var visst ganske så betent i øret, men i dag har han ikke hatt så vondt). Dermed valgte jeg å ikke hente ut antibiotikaen, for jeg regnet med at den kom jeg ikke til å trenge.

Ser ut til at jeg tok feil......

Nå i kveld var feberen stigende, og han var nesten hysterisk for han hadde vondt i øret. Så da måtte jeg bare ringe teamlederen min og si at jeg ikke kan komme på jobb i morgen heller. En meeeeget kjip telefon å ta, og sikkert enda værre å få. Så da må jeg få tak i antibiotika-kuren likevel i morgen, for nå skal vi få bukt med dette. Nå har jeg fått nok av sykdom for ei lang, lang stund.

Ingen kommentarer: